APRENDRE D’UN EXAMEN, 2ª PART.

Corria el 2017 i per tancar la MI 1019 calia preparar per una part i contestar per altra part, l’alumnat, un examen. A posteriori i amb inequívoca intenció pedagògica (avaluació formativa en diem ara) es va publicar «Aprendre d’un examen»: https://educaciofisicapep.wordpress.com/2017/06/15/aprendre-dun-examen/

On s’hi diuen coses com:

Que ara i en relació a la MP 1866 tornen a adquirir la mateixa dimensió i importància, diria que són perfectament vigents.

Si en aquell moment jo com a professor, i espero que l’alumnat, va aprendre alguna cosa de l’examen ara espero que passi el mateix. Per això repeteixo l’experiència publicant els comentaris a les diverses parts de l’examen.

https://app.box.com/s/1ap1bhidv891qib4kxrf44vfhor33p8o

Si heu cursat l’assignatura i heu fet l’examen ús serà útil, si no és el cas però teniu interès per la iniciació esportiva i/o la docència de l’EF o l’esport potser també hi trobeu coses interessants.

MÉS ENLLÀ I DESPRÉS DEL COMENTARI (i la comentada avaluació formativa) ARRIBA EL MOMENT DE LA QUALIFICACIÓ. PERÒ AQUEST ES UN ALTRE TEMA (que per cert va més enllà d’un examen).

Va ser una bona indirecta (molt directa). Ara a punt de tancar el procés, ja es pot dir que innecessària. En general ho heu fet molt i/o prou be vosaltres sols. Ara ve el més complicat: APLICAR-HO…

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s